Історія

ТОВ «Інтеравіа» було створено у 2005 році на базі Служби з обслуговування пасажирів при участі Авіакомпанії «Міжнародні Авіалінії України» та ДПМА «Бориспіль».

Почавши лише з одного аеропорту та авіаперевізника мережа наших представництв розширилась і на сьогодні охоплює провідні аеропорти країни - «Бориспіль», «Київ» (Жуляни), «Харків», «Херсон. «Інтеравіа» вважається найбільшою та найсучаснішою хендлінговою компанією в Україні

Наші клієнті це здебільше національні та міжнародні авіакомпанії, що користуються повітряним простором України. Іншими словами, більше 40 авіакомпаній світу, які довіряють нам обслуговування своїх пасажирів та повітряних суден.

Факти

Більше ніж 1 500 наших працівників у різних куточках країни щоденно та цілодобово роблять свою справу, забезпечуючи безперервне та якісне обслуговування авіакомпаній-клієнтів.

Наш парк спеціальної наземної техніки налічує більше ніж 500 машин та обслуговується у власному Сервісно-технічному центрі.

Щоденно ми обробляємо 12 000 сумок та валіз, 150 000 перевезенного вантажу щомісяця, щорічно обслуговуємо більше 40 000 рейсів та понад 1 000 000 пасажирів.

Ми працюємо з усіма типами повітряних суден – від невеличких регіональних літаків та стандартних суден лоукост-перевізників до великих далекомагістральних лайнерів.

Послуги

Наша компанія пропонує широкий спектр послуг, який охоплює: повний комплекс пасажирського обслуговування; всі напрямки наземного обслуговування, виконання представницьких послуг для авіакомпаній-клієнтів; комплексне обслуговування рейсів бізнес-авіації та інше.

Тренінги

3 1996 року ми забезпечуємо постійну професійну підготовку кожного з наших фахівців на базі власного Навчально-тренувального центру, навчальні програми якого сертифіковані Державною Авіаційною Службою.

Центр має право проводити підготовку з наземного обслуговування, а також з авіаційної безпеки. Він неодноразово проходив аудит IATA і відповідає стандартам ISAGO. Крім того, наш Навчально-тренувальний центр отримав сертифікати навчальних центрів , ICAO, British Airways, Lufthansa, Air Baltic, Training for Business та інших.

Сертифікати

Компанія «Інтеравіа» пройшла аудити і отримала ISO 9001 та ISAGO сертифікаті.

ISO 9001 – це міжнародний стандарт якості, що оцінює організацію менеджменту. Він базується на сьомих фундаментальних принципах: орієнтація на клієнта, лідерство, залучення персоналу, процесний підхід, постійне покращення, прийняття рішень на основі фактів та взаємовигідні відносини.

ISAGO (аудит IATA з безпеки наземного обслуговування) – це програма аудиту для представників наземного обслуговування. Вона базується на стандартах обслуговування визнаних у всьому світі. Програма включає у себе такі принципи як: організація та управління, контроль завантаження, обслуговування пасажирів та багажу, обслуговування та завантаження повітряного судна, його пересування на землі, обробка вантажу та пошти.