Наш персонал навчений виконувати всі вимоги авіакомпаній клієнтів, особливо якщо це:

    

• Контроль та координація послуг, узгоджених перевізником, відповідно до рівня SLA, GHM та

    стандартів компанії.

• Розвиток та підтримка гарних відносин із внутрішніми та зовнішніми відділами,

   державними службами аеропорту та іншими організаціями.

• Виконання функції представника від імені компанії.

• Виконання усіх адміністративних зобов'язань: підготовка, відправлення та зберігання

   звітів / статистики.

• Нагляд та моніторинг усіх аспектів діяльності для забезпечення  всіх стандартів компанії.

• Управління та забезпечення безпечної, ефективної, рентабельної та своєчасної діяльності.

• Підготовка та координація обслуговування рейсів поза розкладом.

• Взаємодія та зв'язок з замовником.

• Контроль обслуговування рейсу.